سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جذابیت چهره زنان در ذهن مردان چیست؟

نظر

استانداردهای زیبایی برای زنان در کشورهای مختلف متفاوت است. زیبایی تعاریف مختلفی دارد و در طول زمان تغییر می کند. آیا می دانید معیارهای زیبایی زنان از نظر مردان چیست و جذابیت چهره زن در ذهن مردان چیست؟ در ادامه با وبلاگ فلامینگو همراه باشید.

زنان خوش اندام

برخلاف برخی تصورات، مردان زنان لاغر را دوست ندارند، اما مردان مجذوب انحناها، پیچ‌ها و قوس‌های ظریف بدن زنان هستند.

زنان جوان

 

مردان علاقه مند به قرار ملاقات با زنی هستند که حداقل 2 سال از آنها کوچکتر است. با بالا رفتن سن مردان، همسری جوان تر و جوان تر را ترجیح می دهند!

چهره هایی مثل پدر و مادر

اغلب ما جذب چهره هایی می شویم که شبیه والدین خود هستند. زیرا آنها اولین حامیان و مراقبان ما بوده اند و ما آنها را دوست داریم.

زنان با پوست سبز

مردان شیفا پوستی تیره و سبز دارند و این رنگ را به رنگ پریده و سفید ترجیح می دهند.

زیبایی ظاهری یکی از معیارهای زیبایی زنان است

اگر می خواهید از نظر مردان زنی جذاب باشید، بهتر است به ظاهر و لباس خود بیشتر توجه کنید. از آنجایی که اکثر مردان کلی گرا هستند و به جزئیات توجه نمی کنند، بنابراین لباس های شما بیشتر از چهره شما آنها را جذب می کند. پس سعی کنید بیشتر از رنگ های روشن و طرح های مختلف در لباس های خود استفاده کنید تا زیباتر به نظر برسید.

آرایش سبک

مردان همیشه زنانی را دوست دارند که چهره طبیعی دارند و آرایش کمی دارند. پس مراقب باشید زیاده روی نکنید و زیاد آرایش نکنید.

بامزه بودن یکی از معیارهای زیبایی زنان است

زنان محبوب خنده دار هستند زیرا همه مردان دوست دارند بتوانند یک زن را بخندانند و هر مردی وقتی می تواند یک زن را بخنداند احساس می کند یک فرد فوق العاده است. اگر به موهای خود اهمیت می دهید به مقاله 5 جادوی سیر برای موهای براق مراجعه کنید.

چهره های معمولی

بسیاری از مردان بر این باورند که چهره های معمولی با ویژگی های متوسط جذابیت بیشتری نسبت به چهره های خاص دارند. تحقیقی که بر روی صورت های مختلف انجام شد، نشان داد که اکثر افراد چهره های معمولی را بیشتر دوست دارند. زیرا ترکیبی از ژن های مختلف هستند.

 

منبع: مجله نوبل