سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین گوشیهای ارزان قیمت بازار – بهمن 1401

نظر

خرید گوشی در شرایطی که هر روز قیمت ها بالاتر از روز قبل است سخت شده است. به همین دلیل است که بسیاری از افراد هنگام خرید گوشی به سراغ خرید یک گوشی ارزان قیمت می روند. البته این تنها دلیل خرید گوشی ارزان قیمت نیست. شاید بخواهید برای فرزندانتان گوشی جدیدی بخرید یا پدربزرگ ها و مادربزرگ ها را وارد دنیای گوشی های هوشمند کنید! دلیل شما هر چه باشد، ما لیستی از ارزان ترین گوشی های هوشمندی که می توانید بخرید آماده کرده ایم. تمام گوشی های موجود در لیست ما زیر 4 میلیون قیمت دارند. در ادامه با وبلاگ فلامینگو همراه باشید.

نوکیا C1

هر جا لیستی از گوشی های ارزان قیمت وجود دارد، گوشی های نوکیا باید در آن حضور داشته باشند. برای شروع لیست، گوشی نوکیا C1 را انتخاب کردیم. گوشی ارزان قیمت نوکیا C1 از صفحه نمایش لمسی خازنی 5.45 اینچی با تراکم پیکسل 197 بهره می برد.پردازنده این گوشی 4 هسته ای با توان 1.3 گیگاهرتز است و می تواند حداقل نیازهای شما را برطرف کند. 16 گیگابایت حافظه داخلی برای کارهای روزمره کافی است. با این حال، می توانید آن را تا 64 گیگابایت با کارت حافظه افزایش دهید.

نوکیا C1 ارزان قیمت از 1 گیگابایت رم استفاده می کند و اگر انتظار زیادی از آن نداشته باشید، کار شما را زیر پا می گذارد! نوکیا C1 دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار برای دوربین اصلی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی است. باتری این گوشی 2500 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و اگر زیاد از آن استفاده نکنید می تواند یک روز دوام بیاورد. در نهایت باید بگوییم که این گوشی تنها از فناوری 3G و 2G پشتیبانی می کند که با توجه به قیمت آن چیز بدی نیست.

جی پلاس تی 10

گوشی بعدی در لیست ما تلفن همراه ارزان قیمت G Plus مدل T10 است. این گوشی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی با تراکم پیکسلی 295 می باشد.پردازنده این گوشی 8 هسته ای UNISOC SC9863A Helio می باشد. 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت رم می تواند حداقل نیازهای شما را برآورده کند و برای کارهای روزانه کافی است. با این حال، می توانید آن را تا 128 گیگابایت با کارت حافظه افزایش دهید.

هدفون ارزان Gplus T10 از دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی با لنز واید و 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق استفاده می کند که در این رنج قیمت بسیار عالی است! باتری این گوشی 3000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و اگر زیاد از آن استفاده نکنید می تواند یک روز دوام بیاورد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به حسگر اثر انگشت و پشتیبانی از شبکه 4G اشاره کرد.

هسته سامسونگ گلکسی A01

اما به سراغ گوشی های ارزان قیمت سامسونگ برویم! اولین گوشی سامسونگ که معرفی می کنیم Galaxy A01 Core است. این گوشی دارای صفحه نمایش 5.3 اینچی با تراکم پیکسلی 311 می باشد.پردازنده این گوشی 4 هسته ای مدیاتک مدل MT6739WW می باشد. Galaxy Core در 3 مدل با 16 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت حافظه رم عرضه می شود.

دوربین این گوشی ارزان قیمت سامسونگ 8 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و دوربین سلفی آن نیز 5 مگاپیکسلی است. باتری این گوشی 3000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و می تواند یک روز کار کند! یکی از ویژگی های این گوشی پشتیبانی از شبکه 4G است.

Honor 7S

هواوی همیشه به تولید گوشی های مقرون به صرفه معروف بوده است. بنابراین جای تعجب نیست که گوشی های هواوی یا زیر مجموعه آن Honor در این لیست قرار بگیرند. Honor 7s یکی دیگر از گوشی های مقرون به صرفه در لیست ما است. گوشی ارزان قیمت هواوی Honor 7S دارای صفحه نمایش 4.45 اینچی با تراکم پیکسلی 295 است که وظیفه پردازش را پردازنده 4 هسته ای مدیاتک بر عهده دارد و با 16 گیگابایت حافظه و 2 گیگابایت رم می توانید کارهای ساده ای را انجام دهید.

دوربین Honor 7S نیز از لنز 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار استفاده می کند که برای گرفتن عکس های معمولی کافی است. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی های جذاب کافی است.

جمع بندی

اگر به دنبال خرید یک گوشی ارزان و خوب هستید و نمی دانید کدام گوشی را انتخاب کنید، نگران نباشید! لیستی از بهترین گوشی های ارزان قیمت بازار را برای شما آماده کرده ایم. در این لیست می توانید با توجه به بودجه خود گوشی مورد نظر خود را خریداری کنید.