سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جراحی زیبایی واژن (لابیاپلاستی) چقدر طول می کشد؟

نظر

قبل از هر عمل لابیاپلاستی یک جلسه مشاوره در کلینیک ضروری است. در این جلسه، پزشک شما این روش را برای شما توضیح می دهد و به شما کمک می کند قبل، حین و بعد از عمل چه انتظاراتی داشته باشید. اکثر روش های لابیاپلاستی تحت بی حسی موضعی بدون تزریق داخل وریدی (درمان IV) انجام می شود. مدت زمان عمل حدود یک ساعت می باشد و شما می توانید به راحتی پس از عمل (بعد از نیم ساعت استراحت) به خانه برگردید.

 

 

آیا لابیاپلاستی خطرناک است؟

لابیاپلاستی یکی از مطمئن ترین و مطمئن ترین جراحی هاست. این عمل در صورتی که توسط جراح مجرب، در کلینیک یا مطب معتبر انجام شود، کاملا بی خطر بوده و تجربه شیرینی را برای شما رقم خواهد زد. به همین دلیل است که ما کلینیک بلوتوث را توصیه می کنیم. کلینیک بلوتوث با استفاده از بهترین جراحان و متخصصین زنان در تهران و پیشرفته ترین دستگاه های لیزر در محیطی آرام و کاملا بهداشتی به شما کمک می کند تا به خواسته خود که داشتن ناحیه تناسلی زیبا و خوش فرم است برسید.

 

 

عوارض لابیاپلاستی:

لابیاپلاستی مانند اکثر جراحی ها عوارض طبیعی دارد که در کوتاه مدت بهبود می یابد. یکی از این عوارض تورم در محل جراحی است. از آنجایی که واژن دارای بافت ها و غدد لنفاوی و اعصاب زیادی است، جراحی آسیب کمی به شریان ها و بافت های این ناحیه وارد می کند که در نهایت باعث تورم در واژن می شود. گاهی تا یک ماه طول می کشد تا ورم واژن بهبود یابد که جای نگرانی نیست و از بین می رود.

 

 

مراقبت های بعد از عمل لابیاپلاستی

بهبودی پس از جراحی لابیاپلاستی نسبتا سریع است. در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام انتخاب مورد خود به دنبال آنها باشید:

 

  • در سه روز اول پس از جراحی، احساس درد و تورم طبیعی است که به راحتی با مسکن هایی مانند ایبوپروفن قابل کنترل است.
  • در روز اول بعد از جراحی استفاده از کمپرس یخ و تمیز نگه داشتن ناحیه تناسلی توصیه می شود.
  • تا زمان بهبودی کامل از پوشیدن لباس های تنگ خودداری کنید.
  • اکثر بیماران در کمتر از یک هفته (3 تا 5 روز) به سر کار و فعالیت های عادی خود باز می گردند.
  • شما می توانید 24 ساعت پس از جراحی دوش بگیرید، اما باید از مالیدن محل جراحی خودداری کنید.
  • استحمام طولانی مدت، نشستن در وان یا رفتن به استخر تا زمان بهبودی کامل مجاز نیست.
  • تورم و درد حداکثر تا سه روز بیشتر است و تورم طی دو یا سه هفته پس از جراحی کاهش می‌یابد.
  •  استفاده از مواد غذایی حاوی فیبر مانند انجیر در کاهش تورم ناشی از جراحی لابیاپلاستی موثر است. خوردن غذاهای پرچرب و پر نمک باعث افزایش تورم می شود.
  • از ورزش هایی که مستقیماً به ناحیه تناسلی فشار و سایش وارد می کند (دوچرخه سواری، اسب سواری و غیره) تا زمان بهبودی کامل خودداری کنید.

فعالیت جنسی را می توان 3 تا 4 هفته پس از جراحی از سر گرفت، اما بیشتر زنان ترجیح می دهند برای جلوگیری از باز شدن زخم، 6 تا 8 هفته صبر کنند. (بهتر است اجازه دهید محل جراحی به طور کامل بهبود یابد، در غیر این صورت ممکن است مجبور شوید دوره نقاهت جدیدی را پشت سر بگذارید.) توجه داشته باشید که همه توصیه ها و روش های بهبودی از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است. بنابراین، این توصیه های کلی ممکن است برای همه بیماران قابل اجرا نباشد. حتما با پزشک خود تماس بگیرید و به صلاحدید او فعالیت های مختلف را از سر بگیرید.

 

چه سنی برای جراحی زیبایی واژن (لابیاپلاستی) مناسب است؟

با توجه به اینکه رشد جسمی و بلوغ جنسی و همچنین روند پیری در همه خانم ها یکسان نیست و متفاوت است و به موارد زیادی بستگی دارد، نمی توان محدوده سنی دقیقی برای همه خانم ها تعیین کرد. برای دختران بالای 20 تا 50 سال بدون هیچ مشکلی قابل انجام است. در سنین بالای 50 سال معمولا بدن در ترمیم و بخیه زدن خود دچار مشکل می شود، بنابراین جراحی زیبایی واژن در این سن توصیه نمی شود. در مورد دختران زیر 20 سال ممکن است هنوز به بلوغ و بلوغ کامل جنسی نرسیده باشند. توجه به این نکته ضروری است که بلوغ با رشد لابیاها همراه است. به همین دلیل به دختران زیر این سن توصیه می شود تا سن 20 سالگی از انجام لابیوپلاستی خودداری کنند.

 

 

هزینه لابیاپلاستی چقدر است؟

از آنجایی که جراحی زیبایی لابیا برای هر فردی متفاوت است، ارائه قیمت دقیق جراحی زیبایی واژن مشکل است. بهترین راه برای دریافت هزینه لابیاپلاستی مراجعه به پزشک است. پیشنهاد می کنیم برای دریافت هزینه دقیق جراحی زیبایی یک جلسه معاینه و مشاوره تشکیل دهید. در این جلسه متخصصین بلوتوث می توانند شما را در خصوص جراحی زیبایی واژن پس از معاینه بسیار بهتر و موثرتر راهنمایی کنند. اما به طور کلی هزینه جراحی لابیاپلاستی حدود 4.5 میلیون تومان است.

 

آیا بیمه ها هزینه لابیاپلاستی را پوشش می دهند؟

از آنجایی که لابیاپلاستی یک عمل زیبایی است، تحت پوشش بیمه و بیمه تکمیلی نیست. متأسفانه شرکت های بیمه اهمیتی نمی دهند که لابیاپلاستی برای اهداف پزشکی یا زیبایی انجام شود و در هر صورت این عمل و سایر عمل های زیبایی واژن را پوشش نمی دهد.

 

منبع: خبر چین