سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پشتیبان گیری توسط تیم پشتیبانی شبکه

نظر

با ظهور حافظه و نرم افزار کامپیوتر، مسئله از بین رفتن اطلاعات، بازیابی اطلاعات و استفاده از نسخه پشتیبان مطرح شده است. شرکت ها پول زیادی را برای سیستماتیک کردن فرآیندها و فعالیت های خود خرج کرده بودند و این حق آنها بود که بخواهند از اطلاعات خود آگاه و ایمن باشند. یکی از راه های حفظ اطلاعات، داشتن آن در چندین نسخه مختلف است. اطلاعات مهم به‌ویژه باید همیشه در دسترس باشد و ضروری است که ما روی راه‌حل‌های پشتیبان‌گیری از داده‌ها کار کنیم تا نگرانی‌های مربوط به از دست دادن داده یا فساد را به حداقل برسانیم. هر چند وقت یک‌بار این عملیات انجام می‌شود و چگونه پشتیبان‌گیری بازیابی می‌شود، بخشی از خدمات پشتیبانی شبکه است.

 

مسئولیت پایداری خدمات بر عهده تیم پشتیبانی شبکه است سیستم ها و برنامه های کاربردی مانند نرم افزارهای مالی، اتوماسیون اداری، نرم افزارهای فروش، پست الکترونیکی و ارتباطات شبکه بی سیم باید همیشه در دسترس باشند. علاوه بر این، در صورت بروز حوادث احتمالی و از بین رفتن اطلاعات حیاتی شرکت، خدمات یا اینترنت، باید راه حل ها یا راه حل های جایگزین ارائه شود. بد نیست بدانید که پشتیبانی شبکه پل ارتباطی بین شرکت ها و تامین کنندگان اینترنتی و شرکت های نرم افزاری نیازمند شرکت است به طوری که بدون شک منافع شرکت را در تعامل با تامین کنندگان ثالث حفظ می کند.

 

امنیت اطلاعات در زمینه پشتیبانی شبکه

کارکنان این شرکت با وجود پشتیبانی شبکه می توانند از امنیت اطلاعات آن راحت باشند. با روی کار آمدن شرکت پشتیبانی شبکه، دیگر نگرانی از بابت امنیت اطلاعات این شرکت مانند لو رفتن اطلاعات محرمانه سازمان، ویروس های رایانه ها و سرورهای داخل شبکه و امنیت در تبادل اطلاعات وجود ندارد. حفاظت از پورتال اینترنتی توسط فایروال ها (مانند فایروال های سیسکو و ...) به منظور ورود و خروج اطلاعات به شرکت، حفاظت از اطلاعات شرکت در برابر ویروس ها توسط آنتی ویروس های معتبر، به روز رسانی مداوم نرم افزارها و سیستم عامل ها و ... از جمله وظایف پشتیبانی شبکه در مورد حفظ و امنیت اطلاعات شرکت. موارد فوق خدماتی بود که این شرکت به شرکت ها و سازمان ها ارائه می کند. اما یکسری موارد وجود دارد که جزو خدمات شرکت پشتیبانی نیستند.

 

تولید و تعمیر سخت افزار

پیمانکار پشتیبانی، تخصص ساخت و تعمیر سخت افزار، سرور، چاپگر یا تجهیزات شبکه کامپیوتری را ندارد، اما با این وجود با تسلط بر نحوه کار آنها، عیوب دستگاه را یافته و تمهیدات لازم را برای تعمیر یا تعویض قطعات معیوب انجام می دهد. او این کار را انجام می دهد.

 

تامین اینترنت

پیمانکار پشتیبانی شبکه ISP نیست و مسئولیتی در قبال ISP ها ندارد. اما پشتیبان شبکه با پیش بینی موارد خارج از کنترل، سریع ترین و با ثبات ترین ارائه دهندگان اینترنت را بر اساس اولویت های شرکت معرفی و انتخاب می کند و همچنین پهنای باند موجود در شرکت را به گونه ای تقسیم می کند که به بهترین کارایی و بازدهی دست یابد. . برای پرسنل شرکت آورده شد.

 

برنامه نویسی

برنامه نویسی به متخصصین برنامه نویسی نیاز دارد و شرکت پشتیبانی شبکه مسئولیتی در زمینه تولید نرم افزارهای مالی و اداری و فروش ندارد اما بستر را برای بهترین عملکرد نرم افزار فراهم می کند. شرکت پشتیبانی شبکه با توانایی حل مشکلات اساسی این نرم افزارها، سرعت عیب یابی را بیش از پیش بهبود می بخشد. شرکت ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شما از شما دعوت به همکاری با این شرکت می نماید. با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

در انتخاب پیمانکار پشتیبانی شبکه کمک کنید

همه صاحبان مشاغل باید بدانند که چگونه با قرارداد پشتیبانی شبکه مناسب، بالاترین کیفیت و خدمات مقرون به صرفه را دریافت کنند. مخاطبان گرامی، یافتن شرکتی که خدمات فناوری اطلاعات را ارائه می دهد کار دشواری است. اگر از تنوع شرکت های پشتیبانی شبکه تعجب کرده اید و در انتخاب آن دچار سردرگمی شده اید و همین موضوع باعث سردرگمی شما در انتخاب پیمانکار پشتیبانی شبکه مناسب شده است، با آگاهی کامل در مورد انتخاب شرکت پشتیبانی شبکه شما را یاری خواهیم کرد. یک پیمانکار پشتیبانی شبکه را انتخاب کنید.

 

سوالاتی که باید قبل از انتخاب یک پیمانکار پشتیبانی شبکه بپرسید

آیا آنها یک متخصص پشتیبانی شبکه را به طور خاص برای مشکلات و نیازهای شما استخدام کرده اند؟

 

یک پیمانکار معتبر پشتیبانی شبکه افرادی دارد که به صورت تلفنی و حضوری به مشکلات شما رسیدگی می کنند.

همچنین به مشتریان شما یک شماره تماس اضطراری می دهد تا بتوانند خارج از ساعات اداری با آنها تماس بگیرند. به عنوان یک مدیر یا صاحب کسب و کار، شما فقط در ساعات اداری کار نمی کنید، بنابراین پشتیبانی شبکه و خدمات خارج از سایت. این ساعت‌ها می‌توانند به ادامه کسب و کار شما کمک کنند.

 

سایت منبع